Kubuś śpiewa na dobranoc :)

 U nas wieczorne rytuały zmieniają się co jakiś czas, w zależności od upodobań Kuby. Kiedy Kubuś był malutki zasypiał przy kołysankach, potem czytałam mu bajki, później chciał, aby mu opowiadać bajki. Od miesiąca nie miał ochoty ani na czytanie ani opowiadanie, chciał sobie przed snem porozmawiać - uwielbiam te rozmowy :) a od kilku dni znów chce, abym mu śpiewała wieczorem i nie byłoby w tym nic zaskakującego ale mój Aniołek śpiewa razem ze mną :) codziennie wychodzi mu to coraz lepiej :) Moje umiejętności wokalne raczej nie są na wysokim poziomie ale co tam :) wrzucam mp3 z naszych wieczornych śpiewów :)

(nie udało mi się wstawić pliku bezpośrednio na stronę, więc wstawiam link do pliku)


9 komentarzy:

  1. Ładnie! Też ostatnio śpiewam małej na dobranoc, choć moje umiejętności wokalne są na najniższym z możliwych poziomów, ale co tam. Ważne, że dziecko zasypia:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla maluszka głos mamy jest najpiękniejszy na świecie :)

      Usuń
  2. No tak.. Ma chlopak talent!!! SLICZNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki tak szybko rosną.Trzeba łapać te chwile bo mijaja bezpowrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dopiero był taki maleńki, a tu już niedługo do przedszkola idzie :) tak szybko to mija. Fajnie będzie za kilka lat posłuchać jak śpiewa pierwszą piosenkę :)

      Usuń
  4. Moja umiejętności wokalne są na bardzo niskim poziomie, ale Adaś i tak bardzo lubi jak mu wieczorem śpiewam dla niego nie ma na szczęście większego znaczenia moje fałszowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bo mama śpiewa najpiękniej :) bo z serca :)

      Usuń
  5. To wspaniała pamiątka dla synka - gdy podrośnie będzie mógł poczytać, pooglądać, posłuchać:) Ja także mojej córce prowadziłam blogowy pamiętnik - teraz gdy już umie czytać czasem zaglądamy tam i wspominamy :) Wierszowanki i śpiewanki mamine piękne są gdyż właśnie z potrzeby serca stworzone :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń