Konkurs plastyczny - Ilustracja do wiersza "Sprytne szpaki"

Prace konkursowe odebrane. Jest ich dużo i wszystkie są piękne :) Udział brały Przedszkolaki z 3 Przedszkoli:

Oddział Przedszkolny przy PSP Staniszcze Wielkie - Kolonowskie 3
Oddział Przedszkolny przy PSP Staniszcze Małe - Spórok 
Przedszkole nr 1 w Kolonowskiem 

Wybór będzie bardzo trudny. Niektóre prace wykonane są samodzielnie - co bardzo mnie cieszy - w innych widać mniejszą lub większą pomoc dorosłych. Techniki różne jak widać w poniższych pracach oprócz malowania kredkami także wyklejanie. Po długim namyśle podjęłam decyzję i wybrałam 8 wyróżnień. Wszystkie wyróżnione prace publikuję już teraz, a z nich zostanie wyłoniona zwycięska praca. Może pomożecie mi podjąć decyzję. Chętnych w pomocy przy wyborze zwycięzcy proszę o podanie numeru zamieszczonego przy pracy w komentarzu pod postem.  Prace zamieszczone są w kolejności losowej, pod niektórymi jest podany wiek dziecka, w niektórych brakowało takiej informacji. Autorów zdradzę dopiero po rozstrzygnięciu konkursu.

1. 
lat 7 

2.
lat 6

3.
lat 7 

4.


5.
lat 6 

6.
lat 7 

7.
lat 6 

8.
lat 7

Dla przypomnienia wierszyk "Sprytne szpaki"

Dziś na niebie wielka draka
woła  głośno szpak do szpaka.
Spadła chmurka na podwórko
leży teraz tam pod górką!

Biegną koty, psy i kurki,
żeby szybko dotknąć chmurki.
Czy jest miękka? czy bialutka?
Mała? Duża? Okrąglutka?

Pies po głowie kurce skacze,
kurka coraz głośniej gdacze
Zbiegowisko dookoła,
gdzie ta chmurka? kogut woła.

Chyba te dwa czarne szpaki
nam zrobiły kawał taki,
bo pod górką obok chaty
ktoś wyrzucił kłębek waty.

Gimnastyka dzisiaj z rana
zaliczona proszę pana!
Czas już wracać na podwórko
szybko piesku, Kotku, kurko!

Bo te czarne, sprytne ptaki
te dwa ciągle głodne szpaki
zaraz zjedzą nam śniadanie
i nic dla nas nie zostanie.


23 komentarze:

  1. Dobrze, że umieściłaś wiek dziecka przy danej pracy.
    Typuję pracę z nr 6.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przy 2 pracach dzieci zapomniały podać wiek. Dzięki za głos i pozdrawiam.

      Usuń
    2. Małe sprostowanie,w pracy nr 6 jest podana data urodzenia ale nie dojrzałam wcześniej.

      Usuń
  2. Typuję pracę nr 1. Moim zdaniem bardzo wiernie odzwierciedla treść wiersza i chyba rysowana samodzielnie, a jednocześnie starannie.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pomysłu z konkursem! - bratowa:) - s. Nikola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta praca też bardzo mi się podoba i też mam wrażenie, że wykonana samodzielnie. Dzięki Siostrzyczko za głos i wsparcie :)

      Usuń
  3. ja również typuję pracę nr 6 :)
    bardzo fajny pomysł, gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że prace nr 1,2,3 i 6 są wykonane samodzielnie i adekwatnie do wieku.
    wybierałabym pomiędzy pracą nr 1 a 6..
    świetny pomysł z konkursem.
    oby tak dalej! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są słodkie.....ciężki wybór 1 albo 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo :) kogo ja widzę w moich skromnych progach :))) Prace są tak samo słodkie jak dzieciaczki, które je malowały i wybór naprawdę ciężki dlatego proszę o wsparcie i głosowanie :) Dzisiaj przygotowałam dyplomy, jutro czas zacząć pakować nagrody :) myślę, że wszystkie maluchy będą zadowolone tak ja ja oglądając ich rysunki :) choć dalej nie wiem, która praca wygra... pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo subiektywnie: nr 6 :)

    obiektywnie: 1 lub 6.. i jak ktoś już zauważył 2 oraz 3 wyglądają na samodzielne i bardzo fajnie wykonane..

    śliczne prace :) bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subiektywnie ale jak widać praca jest w czołówce :) jak już pisałam prace tak samo fajne jak dzieciaczki :) ciężki wybór
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny konkurs wybieram 6
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie praca ostatnia nr 6, chociaż wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie trudny wybór, oj trudny bo wszystkie prace są cudne i NA TEMAT!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się praca nr 1,oddaje najbardziej treść wiersza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie najpiękniejsza praca nr.1!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne prace...
    Nie wiem ..stawiam na 7
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace cudowne. Zdolniachy z tych dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie numer 4 :)
    Praca odzwierciedla wierszyk i jest na niej wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję wszystkim za oddane głosy i pomoc w wyborze zwycięskiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie to praca 1 albo 6 (ze wskazaniem na nr6 )
    Pzd .../ elf

    OdpowiedzUsuń