Spotkania autorskie w Przedszkolu w Staniszczach Małych 27.05.2014r., Kolonowskiem i Fosowskiem 29.05.2014r.

Dzisiaj 27.05.2014r. w Przedszkolu w  Staniszczach Małych odbyło się moje pierwsze spotkanie autorskie. Spotkanie było naprawdę udane, dzieci wspaniałe. Wszyscy świetnie się bawiliśmy :)


Było wesoło :) nauczyliśmy się wierszyka o Tańczącym smoku i wszyscy świetnie recytowali i pokazywali :)


Na koniec dostałam przecudną laurkę :)


i zrobiliśmy sobie razem pamiątkowe zdjęcie :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkie kochane Przedszkolaki i czekam na Wasze prace konkursowe do wierszyka "Sprytne Szpaki", który zamieszczam poniżej :


Sprytne szpaki

Dziś na niebie wielka draka
woła  głośno szpak do szpaka.
Spadła chmurka na podwórko
leży teraz tam pod górką!

Biegną koty, psy i kurki,
żeby szybko dotknąć chmurki.
Czy jest miękka? czy bialutka?
Mała? Duża? Okrąglutka?

Pies po głowie kurce skacze,
kurka coraz głośniej gdacze
Zbiegowisko dookoła,
gdzie ta chmurka? kogut woła.

Chyba te dwa czarne szpaki
nam zrobiły kawał taki,
bo pod górką obok chaty
ktoś wyrzucił kłębek waty.

Gimnastyka dzisiaj z rana
zaliczona proszę pana!
Czas już wracać na podwórko
szybko piesku, Kotku, kurko!

Bo te czarne, sprytne ptaki
te dwa ciągle głodne szpaki
zaraz zjedzą nam śniadanie
i nic dla nas nie zostanie.


a poniżej link do strony Przedszkola z fotorelacją ze spotkania:
http://pspsms.edupage.org/text/?text=text/text3&subpage=6&

Dostałam zaproszenie także na spotkania w Przedszkolach w Kolonowskiem i Fosowskiem  i 29.05.2014r. miałam przyjemność spotkać się z kolejnymi wspaniałymi przedszkolakami. Poniżej krótka fotorelacja:

Kolonowskie:




Fosowskie:




14 komentarzy:

  1. Miło było obejrzeć foteczki ze Spotkania z dzieciaczkami...wierszyk 'Sprytne szpaki' wesoły i jak zwykle pouczający.
    Aby tak dalej młoda Poetko!
    Pozdrawiam serdecznie ...Lusi z Elfo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam kiedyś na swej drodze
      anioła mego stróża
      choć elfem skromnie się nazywa
      serce ma piękne jak róża

      na codzień wspiera dobrym słowem
      i wiary mi dodaje
      choć kolców nie brak w jego życiu
      nigdy się nie poddaje

      z uśmiechem wita każdy dzień
      i niesie innym radość
      oby Ci życie drogi Aniele
      oddało szczęścia zadość!

      Usuń
    2. Dziękuję za cudowny wiersz ...wzruszyłam się.
      To najmilsza niespodzianka jaką życie wirtualne mi dało.
      Niech Ci się spełnią wszystkie plany, marzenia, bo jak mało kto zasługujesz na nie.
      Serdeczne uściski ...no normalnie rozbeczałam się...

      Usuń
    3. Cieszę się, że sprawiłam Ci troszkę radości :) Bardzo miło to słyszeć :)
      Dziękuję za wszystkie dobre słowa Lusi :) i z całego serca życzę Ci szczęścia :)
      Jesteś prawdziwym dobrym duszkiem i każdy Elf Ci to powie :)
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Brawo ...!! ../elf

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i oby było więcej takich spotkań, czego Ci życzę! A wiersz bardzo mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałych wydarzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedszkolaki to trudna publiczność ale wspaniala. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dzieci są wspaniałe, a ich wyobraźnia jest zaskakująca :) pozdrawiam

      Usuń